"اگر صلح رو میخوای، باید برای جنگ آماده باشی" "اگر کاری را انجام بدی، محکوم میشی و اگر کاری را انجام ندی، محکوم میشی" یک سال دیگر هم گذشت و .......
ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 19
ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18
ظرف خواستنم خالی شده! نه که نخوام، نمیتونم بخوام. خواستن توانستن نیست. خواستن با ظرف خالی، نفرینی ابدی است.بخواهی و نتوانی دردی بیدرمان است، مثل سرطان است ابتدا یک سلول را درگیر میکند و بعد متاستاز رخ میدهد. تو میمانی و کرور کرور سلولهای سرطانی که به هیچ درمانی پاسخ نمیدهند.
یک سال دیگر هم گذشت و .......ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20
ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20
هر روز میتابد به من/ خورشید سوزانم به تن اما منم تکرار عشق/ میسوزم و رویین بدن یک سال دیگر هم گذشت و .......
ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54