بهتر یا بدتر؟

خرید بک لینک

نمیدونم، خوشحال باید بشم یا ناراحت، اما بالاخره تونستم در موردی چیزی که خیلی آزارم میداد، عکس العمل آتشفشانی نداشته باشم. یک احساس خشم قوی که با چند دقیقه سکوت و چندتا قطره اشک تموم شد. میتونم در این مورد مثنوی بنویسم.

یک سال دیگر هم گذشت و .......

ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: چهارشنبه 1 آذر 1402 ساعت: 18:02

صفحه بندی