حفرهای در قلبم پیدا شده که خالی است، میگوید" خیلی خوب توانستی خودت را مدیریت کنی، من وقتی دیدمت،دنبال آسایشگاه خصوصی برات میگشتم تا آنجا بستری شوی و رسیدگیشان خوب باشد و کمترین آزار را ببینی"
بله منِ کرگدن، تا اکنون توانسته ام، دوام بیارم، حالا باید ببینم چه باید بکنم؟ به مهاجرت فکر میکنم. این شهر دیگر شهر امنِ من نیست! هر چند این شهر را دوست دارم، اما گوشه کنارش، یادآور انسانی است که مرا به هیچ انگاشت و بیرون کرد!!! به بدترین شیوه ی ممکن این کار را انجام داد!
یک سال دیگر هم گذشت و .......ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18